dimarts, 4 de febrer del 2014

Jo no perquè seguir a cegues , quan només em promets que em sentiré sola . No sé si tot el vague que ets sobre el futur , és per evitar dir que no , que no vols el mateix, i que així no sàpiga a què atenir-me , i puguem prolongar aquest joc de la gallineta invident , amb trossos de cor penjant , en comptes de plumas.Es per aquest joc que col · lecciono tresors morbosos i pestilents , embolicats en encaix , com un tètric tros de sant , recollit en alguna batalla .

Tinc per exemple , una ferida vermella, que palpita.Es com una planta carnívora , a la qual la pluja fa pensar , que milers d'insectes cauen en les seves gargamelles , i es troba mastegant aire . És un sí però és un no, i cau sempre entre les pedres de la calçada , veient passar els cotxes que mai conduirà , les flors que no vol rebre , perquè no hi ha ningú que vulgui enviar- ja .

Aquesta ferida , no fa més que créixer , amb les correries a les fosques després la teva ombra , que no sé si t'ha perdut , i és un retall de nit esperant que el cusin , als peus de la teva persona . Dels cops , les pedres . Del mar contra les roques , que sempre sap a mort d'un verd tèrbol , per molt que els surfistes rossos i descerebrats ho vulguin pintar azul.Guardo de cada accident en el teu recerca , el record de la meva ferida eixamplant , de manera que potser en uns anys en veure la meva ferida puguin , com en el tronc d'un arbre , comptar els anys que passi al teu cerca .

Guardo al costat de la ferida una boca , que només sap enumerar desgràcies . És una boca com la caixa de Pandora , que un cop oberta , només desgrana infortunis , i deixa caure sempre l'esperança dins , enterrada . Oculta i protegida perquè segueixi ferint i hediendo , que de no donar-li l'aire, la brillantor es torna òxid , i el vi , vinagre . Aquesta boca , busca petons , i en aquesta al · literació , cal més estremiment que en la ferida , ja que els petons no tenen amo , ni la boca , petons .

Tinc també un soldat de llauna , que acicatea meus somnis , un perfum a insomni i un sexe tentacular , que palpa per tot el llit , amb ulls en cada ventosa , aprehendiendote i aprendiendote.Por si en breu el record , és l'únic que queda .

En fer inventari d'aquests tresors , d'aquestes relíquies del final i aquest poemari de corbs , et llanço un ultimatum , que mai vas a recollir . Potser perquè em coneixes millor que jo mateixa , i saps que si em lliures de la incertesa , em dones ales per volar lejos.Pues posaries potser remei a la ferida , a la boca , al soldat , al perfum i al sexo.Pues trencaries potser l'encanteri de servitud i un cop dit el per sempre , jo partiria a la recerca d'altres presents insegurs

Perquè potser jo no viure fora de la caverna , sense tancar els ulls o sense el cor penjant a esquinçalls i les mans esteses , trucant a les teves.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada